INDONESIň // DAG 1 // DAG 2 // DAG 3 // DAG 4 // DAG 5 // DAG 6 // DAG 7 // DAG 8 // DAG 9 // DAG 10 // DAG 11 // DAG 12 // DAG 13 // DAG 14 // DAG 15 // DAG 16 //
        2014      // DAG 17 // DAG 18 // DAG 19 // DAG 20 // DAG 21 // DAG 22 // DAG 23 //
Sanur

IndonesiŽ  2014   //  Dag  17  //  Ubud  ->  Sanur

Na ons ontbijt hebben we ruim de tijd om onze koffers in te pakken. Om kwart voor elf gaat de telefoon op onze kamer en de receptionist meld dat onze chauffeur er is. Bij de receptie rekenen we af en lopen met de chauffeur mee naar de auto. Dit blijkt een ontzettend oud busje te zijn waar zelfs geen gordels inzitten. Toch vreemd dat je in een land met zoín verkeerschaos word opgehaald in zoín busje. De rit naar Sanur duurt ongeveer een uurtje en we worden netjes bij de receptie afgezet.

We kunnen nog niet inchecken bij ons hotel maar we mogen wel alvast van alle faciliteiten gebruik maken. Het resort is super groot met meerdere zwembaden en restaurants. Het strand voor het hotel is wit en het water is prachtig blauw. In het water drijven tentjes met zonnebedden erop. De meeste mensen lijken toch bij het zwembad te liggen en we snappen ook wel waarom, er staat een stevige wind over het strand. We zoeken een plaatsje bij het restaurant en het menu is heel erg divers. Na het eten informeren we toch weer even bij de receptie en we mogen toch alvast inchecken.

We hebben een kamer in het Club gedeelte van het hotel en dit is prachtig. De kamer zelf is al geweldig maar er ligt ook nog eens een zwembad waar alleen de club kamers gebruik van mogen maken. Het zwembad is veel mooier dan dat van de andere gasten en er zijn slechts een paar mensen. Wij gaan toch eerst even naar het strand maar na een uur branden in de zon vinden we dat het zwembad toch geschikter is. De rest van de middag liggen we bij het zwembad waar het prima vertoeven is.

ís Avonds gaan we eten bij het restaurant van ons resort en zoeken een mooi plaatsje met uitzicht over het strand uit. We horen van de bediening dat er eind deze week een speciale Indonesische avond is met muziek en een lopend buffet. Wij gaan morgen voor 3 nachten eerst nog naar een klein eiland voor de kust van Bali maar de avond is precies op de dag dat wij hier terug komen en onze laatste avond in IndonesiŽ. We maken alvast een reservering en eten nu een pizza.

Overnachting : Puri santrian, Sanur (bali)